خدمــات پس از فـروش

خدمات پس از فروش به عنوان یکی از مهمترین و موثرترین عناصر صنعت و تجارت می‌تواند نقش مهمی در توسعه هر شرکت ایفا کند. بنابراین، فرهنگ‌سازی در ارائه خدمات و محصولات مطلوب و دستیابی به رضایت مشتریان از جمله اقداماتی است که در دستور کار این گروه برای مشتری‌مداری گنجانده شده است.
خدمات مناسب پس از فروش باقی ماندن در بازار را تضمین می‌کند. نظر ما بر این است که زمینه برای فروش اولین تجهیزات از طریق واحد فروش ایجاد شده است. با این حال، برای خرید و فروش بعدی تجهیزات، واحد خدمات پس از فروش نقش برجسته‌ای دارد. در صورتی که توجه کمی به مفهوم خدمات پس از فروش شود، بازاری که به سختی به دست آمده است از دست خواهد رفت و نفوذ دوباره به این بازار بسیار سخت‌تر از ورود اول می‌شود.
از آنجایی که اعتماد‌سازی باید مهم‌ترین نگرانی در حوزه خدمات پس از فروش در نظر گرفته شود، داشتن روش‌های مناسب توسعه یافته برای افزایش سرعت و کیفیت خدمات و کاهش دوره برای تحقق، حداکثر تلاش خود را برای برآورده کردن رضایت کامل مشتریان و اعتماد سازی به کار بسته‌ایم.
به این منظور و برای بهینه سازی عملیات به سوی مشتری‌مداری، برنامه تقسیم حوزه‌ها بکار گرفته شد. این پروژه با هدف ایجاد حس برجسته بودن و احترام به مشتریان و دستیابی به اعتماد بیشتر مشتریان و بهره گیری از خدمات عالی توسط مشتریان طراحی و توسعه یافته است.
با توجه به اظهارات فوق، سازماندهی داخلی بر اساس مناطق موقت صورت گرفت. هر منطقه تحت پوشش سرپرست مربوطه قرار گرفت که رابطه مستقیمی را با مشتریان خود ایجاد نموده و نقش برجسته‌ای در پیگیری و پاسخ به تمام درخواست‌های مشتریان با در نظر گرفتن معیارهای حرفه‌ای مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان ایفا کرده است.
به منظور ارائه خدمات مفید با بالاترین کیفیت، کارشناسان فنی این واحد به طور مداوم تحت آموزش‌های علمی، قابل اجرا و فنی قرار می‌گیرند. کیفیت عملکرد آنان برای ارائه خدمات به مشتریان، برای نظارت و کنترل سیستم مرکزی خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اطلاعات مربوط به فعالیت

با توجه به طرح اکرام مشتریان، شرکت آریا فرتاک نویان بهترین کارشناسان و متخصصان کشور را استخدام نموده است و خدمات مورد نیاز به مشتریان را در کوتاه ترین مدت بصورت روزانه و در مکان‌های مختلف در سراسر کشور به شرح زیر فراهم کرده است:
1- راه اندازی و تحویل
2- تعمیر و نگهداری
3- خدمات تعمیر
4- انعقاد قرارداد برای تعمیر و نگهداری
5- ارائه خدمات در فروش و عرضه قطعات یدکی تجهیزات

راه اندازی و تحویل تجهیزات

اعزام کارشناسان از طریق گارانتی در کوتاه ترین مدت از زمان شروع ارسال محصولات این شرکت به عنوان اولین قدم در ارائه خدمات مورد نیاز صورت گرفته است.
در پی درخواست کتبی از سوی مشتریان برای انطباق شرایط درخواستی در قالب گارانتی نیازمندی‌ها و شرایط استاندارد برای نصب و راه اندازی، تکنسین اعزام شده و عملیات راه اندازی بلافاصله صورت می‌گیرد. در طول فرآیند راه اندازی تجهیزات، تکنسین اعزام شده کار با تجهیزات و موارد نیاز برای مشتریان را نیز آموزش می‌دهد.

تعمیر و نگهداری

در طول دوره گارانتی

در بازار رقابتی امروز، یکی از مهمترین و عوامل موثر در انتخاب و خرید یک محصول تضمین معتبر است. امروزه، گارانتی صرفا یک برچسب یا بسته تبلیغاتی نیست. مشتریان به طور کامل از حقوق خود بیشتر از هر زمان آگاه هستند. بنابراین شرکت‌های تامین‌کننده ضمانت را به عنوان وسیله رقابتی در نظر گرفته، و به منظور حفظ و ترویج سهم خود در بازار، از هیچ کوششی برای ارتقای کیفیت خدمات خود غافل نمی‌شوند.
ضمانت محصولات شرکت آریا فرتاک نویان ، مطابق با قرارداد فروش معمول ۱۸ ماه پس از تاریخ تحویل کالا به مشتریان یا یک سال پس از راه اندازی تجهیزات و یا 1000 ساعت کار هر محصول در نظر گرفته شده است. در طول دوره گارانتی، واحد خدمات پس از فروش موظف به ارائه به موقع خدمات و رفع نواقص احتمالی تجهیزات و تحویل به موقع محصولات در قالب گارانتی است.

پس از دوره گارانتی

گارانتی پشتیبانی برای خدمات پس از فروش ده سال است.

واحد خدمات پس از فروش در طول دوره گارانتی و ضمانت با مشتریان خواهد بود. حداکثر تلاش می‌شود که حس اعتماد مشتریان از طریق روش مناسب پاسخ‌گویی و پیگیری مرتب پرونده تا پایان به درخواست مشتریان جلب شود. اعزام کارشناسان، عیب یابی و رفع نواقص فنی، تامین قطعات یدکی و مشاوره فنی در صورت لزوم جزو اقدامات انجام شده برای تحقق خواسته‌های مشتریان است.
یکی از خدمات پیشنهادی این واحد قرارداد خدمات تناوبی است که مزایای آن در مراحل مختلف توسط خدمات مختلف فروش و خدمات پس از فروش به اطلاع مشتریان می‌رسد.
قرارداد معمول سرویس‌های دوره‌ای، سرویس، تعمیر و نگهداری و بازرسی از تجهیزات بر اساس دوره ۳۰ روزه‌ای در عرض یک سال از تاریخ عقد قرارداد است.
در صورت تمایل مشتریان، مدت قرارداد و شرایط قرارداد تغییر خواهد کرد.
به درخواست مشتریان، قرارداد یاد شده می‌تواند دوره‌ای هر دو، سه یا چهار ماه باشد.

تعهدات شرکت آریا فرتاک نویان پس از عقد قرارداد خدمات دوره‌ای

1- آموزش کارفرما: ارائه اطلاعات مورد نیاز به پرسنل اپراتور برای بهینه سازی بهره برداری از تجهیزات و توصیه‌های اکید برای پیشگیری از آسیب تجهیزات
2- مراجعه به محل کارخانه هر سی روز و بازرسی از تجهیزات یاد شده و تعمیر و نگهداری تجهیزات در صورت لزوم
3- در صورت توقف تجهیزات و مختل شدن خط تولید در کارخانه، بخاطر مشکلات تصادفی و غیر منتظره، از طریق تماس با کارفرما یا پیمانکار خارج از طرح دوره‌ای خدمات اضافی در ازای هزینه ارجاع فوری صورت خواهد گرفت.
4- ارائه گزارش کار و جزئیات تعمیرات ساخته شده در هر شیفت برای اطلاعات کارفرما از عملکرد محصولات
5- ارائه لیست قطعات مورد نیاز و لوازم جانبی برای تعمیرات احتمالی و معرفی تجهیزاتی که به تازگی تولید  شده‌اند.
6- تعویض قطعات فرسوده و معیوب اگر قطعات یدکی در کارخانه مشتریان موجود باشد.
7- تست کامل تجهیزات پس از انجام تمام عملیات

شما می توانید درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق سامانه صدای مشتری به ما انتقال دهید تا کارشناسان ما در اسرع وقت رسیدگی نمایند.

ایمیل:

CRM@ariyainstruemtn.com

موبایل و واتساپ:

09122721681